sista träningen

Bonjour!
har nyss dushat så jag inte måste göra det imorgonbitti, halv 7 är nog tidigt att gå upp;P
Imorgon så är det ju Lucia så då har högstadiet+sexårs luciatåg typ, och där ska jag va me;)
hah ja iaf så ska vi vara på skolan halv 8 eller då får man frukost å så sen kl 8 ska vi vara
ombytta å klara och sen halv 9 så kommer A eller B spåret och kollar och sen så är det ett typ halv 10
eller jag vet inte men ja, sen så äre luciavolley men jag ska inte vara med så då ska jag typ pyssla?
gu s kul! ne eller jo men nu så är ju typ alla med i luciavolleyn så jag kommer ju som inte kunna
"vara" med ngn, men ja jag får väl gå och kolla in där några gånger;)
men nu så ska jag gå å se om det är ngt bra å teven så ni får hare bra så hörs vi imorgon!
juste Helene, hon som typfixar lucia tåget elr ja alltså lärare, men ja hon sa idag att man måste
ha vita strumpor/strumpbyxor och tror ni att jag hade det? Nej jag hade silver/grå hah
för det fanns inte nå vita på HM elr Lindex så mamma hade köpt dom, men nu så hade hon hittat vita tights
så det blir väl dom och vita sockar:P eller så kanske jag hittar någrra vita i garderoben.
aja pussss♥

luciaaa du brydde dig aldrig om värdslig glans,
luciaaa du visste att din tid var annan stans,
lucia din jordiska färd fick sitt slut i ett svärd,
nu lyser ditt minne upp vår mörka värld...

vi ska typ börja med dem låten, tror jag;)

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Låter som kul Lucia:D

2009-12-10 @ 18:53:47
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: felicia

fin blogg !

kolla gärna in min & kommentera :)<3

2009-12-10 @ 19:20:34
URL: http://feliciasj.blogg.se/
Postat av: Frida

Helene är ju Rebecas mamma. :) bara så du vet det :P hoppas det går bra imorgon på luciatåget!

2009-12-10 @ 19:33:29
URL: http://fridasehlin.devote.se
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



Åh, tack så mkt :D

2009-12-10 @ 21:17:21
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0