Röd stjärna

Hejsann nu så öppnade jag just ett paket jag fick av mamma och pappa, vi skulle egentligen ha fått det den första advent men mamma glömde det och nu så kom ju frida och sven så då gav dom hos dom och det var en röd julstjärna som man kan läga ett ljus i/bakom a ni får se en bild imorgon kanske.
Jag har prövat febern för ett tag sen me och jag hade 38 grader så jag har lite feber men jag ska känna hur jag känner mig imorgon bitti. Men nu så har jag inge mer att skriva frutom att jag kanske inte kommer att uppdatera s mycket imorgon för jag hade tänkt att börja städa mitt rum om jag orkar för alltså det ser typ ut som att ngn har släppt ner en bomb här elr ngt ja det är iaf inte fint så det blir en städ vecka för mig, för det kommer nog att ta mer än en dag om jag ska rensa bort allt som jag inte behöver och ja men nu så måste jag gå och lägga mig tror jag för jag håller på att somna:P
Godnatt.

tänkte lägga in en bild men min dator har varit på för länge så den är verkligen jätte seg och jag orkar inte vänta på att den ska tänka klart men som sagt hörs imorgon!<3:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0