Mellandagsrea!

hellooo nu så har jag kommit hem från stan, eller ja det var ju då ett tag sen men jag och sara gick ut en snabbis med hundarna också:) Men jag kom iaf hem med tre saker, 2 tröjor och 1 väska och det kommer bilder på det sen för pappa hade inte tid att ta kort och inte mamma heller alltså på tröjorna och det blev bara suddigt när jag skulle ta med självutlösare så ja det blir nog bilder på det ikväll. Men nu så är nog maten klar så jag måste gå, men bilder kommer ikväll eller imorgon fårse eftersom att jag kanske skulle vara med Sara ikväll men ja jag vet inte än så ni får hare bra puss♥


Kommentarer
Postat av: Vickan

rolig bild :D

2009-12-27 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0