mattetemadag sen stan

hejsan, kom nästan nyss hem från stan (fasst vi var på sarars pappas jobb på slutet men ja) men iaf så får ni se bilder senare men jag kan ju iaf berätta lite om dagen, från början till slut:D haha okej inte riktigt hela dagen det kommer ta lång tid isf:/
Ja vi började tio över 8 med musik men eftersom att det var mattetema alltså att man ska ha ngt med matte att göra i alla ämnen så spelade vi ngn slags Jepordy (stavning?) aha hon delade in oss i 2 grupper och då skulle man välja vilket ämne och vilket nummer, så t.e.x Procent, 200 så då om man svarar rätt på frågan får man 200 pöäng. aja sen så hade vi NO och då hade hon redan bestämt grupper och då hamnade jag i Andre's och fannys grupp men Fanny var sjuk så ja då blev det bara Andre a men då skulle man komma på 5 olika matte uppg som vi skulle använda på engelskan fasst det var typ andre som kom på alla men jaja för vi skulle vara "lärare" för dom i 3an och dom har nyss lärt sig att mäta och så så då gjorde vi såna uppg och det gick väl bra haha dom var typ smartare än mig:S
men sen hade vi ngt tråkigt på bilden och sen lunch, engelska och sist matte och då hade vi matteprov fasst i grupperna som vi hade på NO'n och engelskan så man gjorde matteprov i grupp alltså men det gick väl bra tror jag:) okej nu börjar det redan bli mycket, det är inte ens säkert att ni orkar läsa allt  så jag skriver om stan senare:) så lär då, det var typ värsta gången i mitt liv! fasst det var ju jätteroligt att gå med Sara men det var en jobbig grej bara som ni får läsa om senare;)
pussss♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Roligt med matte?

2009-12-18 @ 19:44:37
Postat av: Vickan

Varför kommer det bli jobbigare på måndag? Ska ni inte ha samma sak som idag?

2009-12-18 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0