Lucia

Tjo!;P
idag så vare ju lucia och då alltså luciatåg, och det gick faktiskt ganska bra, fasst första gången så kunde jag typ inte hålla upp armen så jag fick som hålla i den med andra armen? aja ahha men nästa gång så gick det bättre fasst då blev det ett större hål i papperstallriken alltså där man stoppar i ljuset, så att det började rinna jättemycket på min hand, och det var ju ganska varmt kan jag ju säga;) men andra gången så var det också ganska många som svimmade elr höll på att svimma, men ja det gick ju bra:)
sen så vare ju luciavolley men jag var inte me, fasst jag tror att jag ska vara det nästa år för det verkar ju kul:D men ja dom som inte var me fick se på film elr pyssla och jag hade tänkt börja med ett kort men jag hade slut på ideer så jag bytte klassrum men då så skulle vi ha lunch så efter det så såg jag på film.
Juste jag och Klara fick en klänning av Johanna i 9an som hon hade sytt på slöjden men den var typ för liten för hon så jag och klara fick dela på den:) den var fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin:D hah ja men nu så ska jag gå och se på tv elr ja vi får se vart livet vill;P
pussss

hittade ingen fin bild så det blir utan bild denna gång

Kommentarer
Postat av: Vickan

vem var lucia?

2009-12-11 @ 17:48:43
Postat av: Vickan

2 st lucia? har man inte bara en?

2009-12-11 @ 19:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0