Lördag

godmorgon!
vaknade för ett tag sen av att det ringde på dörren, och det var en som sålde tidnngen och då skulle mormor och morfar köpa den och dom var typ helt förvirrade dör att morfar hade inte alla pengar oh då fick mormor ta fram sin börs och ja så jag vaknade ganska snabbt där;) haha ja men iaf så tror jag att jag ska på strömpilen idag och prova tightsen igen och kanske köpa dom eftersom att jag har presentkort där och att det är rea så då kanske dom är billigare annars så måste jag lägga till 9kr men det är inte så mycket, jag tror att jag överlever:)
Och på måndag så ska jag och mami på stan för hon är ledig och det är ju mellandagsrea!:D så då blire att shoppa;) haha ja men nu så tror jag att jhag ska gå och ta något att fika sen så blire att göra sig i ording och kanske ringa om någon vill följa med men ja vi får se, bara dom inte är slut... aja då hittar jag väl något annat.

sara ringde nyss så det blir stan istället:D
måste göra mig i ordning nu då pussssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0