Julmust+gamla goda tider;P

Tjosann nu så gick Selin nyss hem, ås jag sitter här med min lilla julmust:) hah mamma och pappa hade köpt små flaskor av det alltså små plastflaskor:P
men iaf så har jag ju då varit med Sellin hela dagen så därför har jag inte skrivit ngt men ja vi har gjort lite olika saker;)
men åå jag vet inte vad jag ska skriva..
några tips vad jag kan börja skriva mer om elr ngt sånt? så då är det bara att ge förslag:D
men ja det kommer bilde rimorgon orkar verkligen inte lägga in dom nu XD hah liiiiite slööööö men ja ni får en liten sommarbild på klasse från 6:an typ innan skolavslutningen<3

saknar!<3

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-12-12 @ 23:43:33
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0