Jullooooooooooooooooooooov!:D

jaaaaaaaa nu äre äntligen jullov och det betyder att det bara är 2 dagar kvar till julafton!;D haha happpyyyy men kommer ju sakna alla förstås;P fasst så långt lov äre ju inte men ja, nu så väntar jag iaf på att sara ska ringa på min dörr med lilla Zenta så ska vi ut och plumsa i snön med hundarna och sen så ska vi gå förbi Wilma som är med Rebecca så då följer dom också med till strömpilen:) så då blire att hjälpa Sara att hitta julklappar eftersom att jag är klar:D fasst det känns som ändå inte så bra för det känns som att jag har köpt hur lite sm helst men jag köpte ju med Frida och Sven till mamma och pappa så ja.. men nu så tror jag att jag nåste börja göra ig klar så höres vi.
Pussssssssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0