julgran

heej, nu så har jag just klätt klart granen, hah ja man kan ju inte säga kanske att den blev så jättefin men den duger väl:D
iaf idag så tror jag att jag bara ska vara hemma och ta det lugnt, öfr jag är verkligen huuuuur trött som helst, somnade inte så snabbt igår men vaknade såklart rätt så tidigt..
men jaa. man börjar elr jag bag börjar iaf få lite mer julkänsla när granen är uppe och snart tomtar och sånt, men det är ju såklart en sak som fortfarande saknas, kan ni gissa vad?;P
ja  några av er gissade nog rätt det är ju snön haha ja men utan snö är det ju som inte en riktig jul elr?
ja men nu så ska jag gå och ta ett glas vatten elr julmust heh så ni får hare så bra pusssiiii♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0