Julafton

tjosan, hade skrivit ett inlägg idag men den verkade inte komma fram eller så raderade jag det... :/
aja iaf så skriver jag nu:) har ju öppnat alla julklapparna och jag fick en kamera, volum master, presentkort på Gina, pengar, kläder och underkläder, one tree hill säsong 1 och 2 och en ljudbok och juste sen en skål med olika grejer i eller det var typ skummtomtar, en trä tomte och en julgranskula sen så vare ju i en godis skål typ eller ja en jul skål för det var tomtar på den;)  aa det var väl de sen så kanske det blir att man får något från kusinerna och fastrarna mina eller ja jag vet inte;P hehe men ja bilder kommer imorgon på sakerna och kvällen. Men nu så har jag väl inge mer att skriva s ni får ha en forsatt trevlig julafton även om den är slut snart men då får ni väl ta och njuta sista 2 timmarna;P ahah ja det ska jag försöka tt göra eller njae jag vet inte:P aja pussss♥

hade ingen bild men det får ni ju se imorgon

Kommentarer
Postat av: Vickan

Vad fick du för kamera? Vilket märke menar jag.

2009-12-25 @ 12:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0