Instängd

Tjabba tjena hallå!
Nu så har jag suttit instängd i lägenheten med pyjamas på mig i 2 hela dagar så det är nog på tiden för mig att kanske böeja röra på mig så imorgon blire det skola och gå och plumsa i snön;)
Fasst jag tycker alla dagar går så himla snabbt:O det känns ändå som att jag nyss var i skolan även fasst det var 2 dagar sedan, men det är ju bra för då närmar det sig ju jullov och ännu bättre, det närmar sig Julafton! Yippie!:D haha sen så närmar det sig nyår och då blire 2010 ja va tiden går snabbt;P
men nu känner jag att det hära blev ett riktigt onödigt inlägg men whatevaa hehe ja men jag kommer verkligen inte på ngt att skriva, inte för att det jag skrev var så intressant heller men ja nu så ska jag sluta babbla
pusssåkraam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0