Inga läxor!:D

... förutom musik kom ja på:/
jaj imorgon så ska jag ta svinsprutan;) är lite nervös elr inte nervös men alla säger att det gör jätteont sen när man har tagit den men det gör typ inte ont när man tar den.. aja vi får se hur det går:) hoppas bara att jag inte blir sjuk för det är Lucia tåg på fredag och luciavolley, men jag ska inte vara med på volleyn men det är ju roligt att kolla på eftersom alla klär ut sig å så:D
men ja jag har nte så mycket mer att säga så vi höres seeeyyaaa♥
juste det kommer en bild på tröjan ngn annan dag för jag har inte hunnit;P


förra nyårafton<33  (tror ja)

Kommentarer
Postat av: Vickan

Det gör faktiskt ganska ont efter...

2009-12-08 @ 17:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0