haha

haha jag kom nyss in, jag och sara var ute med hundarna igen;) hahahah gud vad mycket snö det är ute:O vi såhär slängde oss baklänges och sara såg man inte och det är faktiskt sant man såg bara fötterna haha men jag skyndade mig upp för jag ick typ panik :P haha men ja vi ska iaf gå ut igen i morgon fasst utan hundar tror vi så då ska vi slänga oss och allt;) fasst då tror jag inte att jag ska ha någon mascara:/ hehe ja jag har  ju inte vattenfasst men det tänkte jag inte på då så jag slängde ju mig och allt men då när jag kom in så kan jag ju inte säga att mina ögpn såg så fina ut;P haha aja nu så ska jag och mamma se på Johan falk så jag måste gå men vi hörs pussss♥
så här är det utanför mitt fönster nu:/
 
 på våran altan, den där lilla träbiten man ser är från staketet:P
haha min näsa är typ mosadXD pussss
 ja mitt öga:P men det ser värre ut i verkligheten, fick inte en sån bra bild

Men nu så måste jag gå HARE BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0