Bilder

 
 
 
                                                                    Igår ↑
 
 
  
Bild1: haha jag trodde inte att jags kulle synas, så ja jag ser att jag var ganska koncentread:P Sara<3!
Bild2: en kofta jag prövade, fasst den stickdes lite så den blir det nog inte
Bild3: en jätteskön tröja som inte skulle vara helt fel att ha här hemma;)
Bild4: hah vi prövade ett ar skor och klacken var ju inte så jätte låg ka man ju säga men dom var ändå ganska fina, fasst ganska hög och smal klack fasst så hög var det kanske inte, men iaf hög men man ser det ändå inte på bilden typ;)
Bild5: varmchoklad:D
Bild6: sötasara!
Bild7: hittade min klocka som har varit borta hah det rimmade nästan men ja den går lite fel och så men jaja
Bild8: fick min FRIDA igår oc då följde det med ett par lösögonfransar så dom kanske kommer på på nyårsafton vem vet:P
Bild9: lösögonfransarna igen
Bild10: Min första adventspresent som jag fick av mormor och morfar, som en julgranskula eller en lampa eller vad ska man kalla det?:/ ;)<3
Bild11: stjärnan jag fick av mamma och pappa förra helgen:)

Kommentarer
Postat av: w :)

&jagdig!(L)

2009-12-20 @ 12:10:54
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0