Bilder

hallå nu så har vi kommit hem och jag har öppnat alla julklappar som jag fick av resten av släkten så nu tänkte jag bara lägga fram alla grejer och ta en bild så ni får se vad jag har fått:)

♥En tygväska
♥Ljudbok, Anne franks dagbok
♥Plajett tröja
♥En bh(fick en till men den är inte med¨på bilden:P)
♥Pyjamas alltså den rosa tröjan och shortsen bredvid
♥Hudkräm, bodywash:P, tvättsvanp eller vad det nu heter
♥Lila ljus med ett glasfat
♥Gråa jeansleggings, men jag måste byta dom för dom var för stora
♥Stickad halsduk
♥Tjocksockar
♥Oversize tröja
♥En necesär (stavning?) med Kroppspeeling, Bodylotion, dusch gel
♥Ljus
♥Under den lilla vita påsen ligger ett mobilsmycke där det står Älskad ängel
♥Hårsnodd med svarta hjärtan;)
♥Volum master
♥One tree hill säsong 1 och 2
♥Present kort på Vero moda och Gina tricot, så imorgon ska jag nog gå ner och köpa tightsen;)
♥Sen så äre ju skålen men den är inte med på bilden
och sist men inte minst kameran men eftersom jag tog bilden med den så kan ju inte den synas så jag tar bara en från google;)

fasst en silver:)
ja men nu så kom Frida och sven så nu måste jag gå och vara lite sociala med alla:)
seeeyyaaa♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Fin kamera! Jag tänkte skaffa en sån först (istället för den blå Canon jag har nu) men brorsan ville ha den blå...han har dålig smak!

2009-12-26 @ 10:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0