Bättre å bättre dag för dag

Halllå:)
idag så känner jag mig mycket bättre, inge ont i huvet alls nästan men jag har inte prövat febern än men det blir väl ngn gång på denna underbara dag;P hah men imorgn så blire skola minsann senn på fredag  och måndag så ska vi ha mattetema hela dagen så varje lektion ska typ ha ngt med matte å göra t.e.x på slöjden så kommer vi måsta göra några vad heter det geometriska figurer? haha ja vad det nu heter sen så sa klara att vi kommer ha ett litet matteprov fasst 2 å 2 men ändå jag är verkligen sämst på matte! jaj man får väl försöka klara av dom dagarna men det är ju helg emellan iaf så då får man rensa hur hjärnan ett tag innan mattedagen måndag kommer tillbaka:/ :P
men ja nu så ska jag gå och ta något att äta så hörs sen pussssiii♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria

mattetema! vad kul :D

2009-12-16 @ 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0