23 dagar kvar

Halloj har lika lite tid på mig idag som igår men förösker att få ihop ett kort inlägg iaf, fick tillbaka mitt matteprov idag och ja vad ska man säga det var ju inte det bästa men jag behöver inte ögra om eller det var en grej jag ska träna mera på sen när jag tycker att jag kna det ska jag komma till Lotta (matteläraren) och då ska jag få några uppgifter av hon som jag ska göra. Men ja nu så tror jag faktiskt att jag måste träna lite NO så att jag får bättre på det provet än matte;P så ja vi hörs någon gång i livet om jag inte hinner drunkna i alla läxor...

Puss♥:P

Snart är det jul här i vårt hus,
julen har kommit hopp tralalala
barnen i ring dansa omkring
dansa omkring..


Kommentarer
Postat av: elin foto

jaa jag vet:*

<3 gör du då gums?

2009-12-01 @ 20:01:52
URL: http://lilleelins.blogg.se/
Postat av: Vickan

nervös inför NO provet? saknar dig <3

2009-12-01 @ 20:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0