22 dagar kvar

Hejsan nu så kom jag nys hem för ett tag sen, och blödande faktiskt ahha ne men jag blödde bara lite näsblod fasst jag såg inte riktigt vars jag gick men jag kom ju hem. Iaf så har vi tränat lucia idag och vi fick veta vilka som ska bli lucia men vi skulle hålla det lite hemligt:P okej det spelar ju ingen roll om dom som inte går på skolan får reda på det men iaf;)
men ja som sagt så har jag fortfarande inte gjort NO provet eftersom det är imorgon så läxorna kallar på mig!
så vi höres everybody!♥

Kommentarer
Postat av: Vickan

Inte gjort NO:n än?? Dags att skynda :)

2009-12-02 @ 17:53:27
Postat av: Vickan

nervös? det är jag alltid innan proven :D

2009-12-02 @ 18:32:32
Postat av: elin foto

sv: jaah, ojdå. det var ju tråkigt:/

hihi, gjort en ny design ( igen )

<3

2009-12-03 @ 16:29:27
URL: http://lilleelins.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hur gick det på No provet?

2009-12-03 @ 18:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0