21 dagar kvar

hejsan nu så har jag gjort en testblogg för ett tag sen, det var wilma som gav mig den ideen så där har jag nu prövat att lägga in en header och ja sånt dära men det blev lite konstigt för första gången blev det bra men då så glömde jag spara och då när jag skulle göra om det så blev det jätte konstigt den blev för liten och så men ni ser ju iaf hur den ser ut;) och ja ni behöver ju nte klaga för den blev inte så fin men den får duga menongen var ju faktiskt att jag skulle lära mig hur man la in en header:D men ja ni få kika in och kolla å komentera vad ni tycker antingen komenterar ni på den bloggen elr s komenterar ni här vad ni tycker om den (headern alltså)

pusss
http://sehlin.webblogg.se/

Kommentarer
Postat av: Viktoria

båda är lika fina :)

2009-12-03 @ 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0