19 dagar kvar:D

Tjosan!
nu så har jag nyss sett klart Grease 1 och jag började se Grease 2 men jag orkade inte forsätta:P men ja sen så har jag ätit BJ (ben and jerrys), lite för mycket tro jag haha min mage soricker ju typ snart men såklart forsatte jag äta godis och sånt när jag hade lagt in glassen i frysen men jaja. Nu är det ju bara 19 dagar kvar till julafton också:D längtar ! har strykt vissa saker på min önskelista nu också så det är inte lika många grejer men det är dyra så elr bara 2 dyra grejer men iaf;)
och nu så har jag ingen aning vad jag ska göra men vi får se vad som dyker up:P
men nu så ska jag kolla några bloggar och så men vi höres
Pusssssss♥
 
 
alla i grase 1
Sandy (Olivia Newton john)
grease 2
Stephanie (michelle pfeiffer)


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Jag håller med Eriiiiiiiiiiic :D

2009-12-05 @ 15:19:02
URL: http://maandiiee.blogg.se/
Postat av: jenny

de filmerna 'är sjukt bra :D

svara gärna på dagens fråga i min blogg är du snäll :D

2009-12-05 @ 16:54:41
URL: http://jnguyen.blogg.
Postat av: Vickan

vad önskar du dig i julklapp?

2009-12-05 @ 18:46:25
Postat av: Vickan

aaa...tror du att du kommer få en kamera?

2009-12-05 @ 20:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0