Umeå

Halloj nu så är jag hemma i Umeå fast jag kom igår för pappa skulle på någon fest med jobbarkompisar så då följde jag och mamma hem hit till lägenheten. Jag cyklade också ner till maxi och köpte två ben&jerrys, ostkrokar och en läkerol burk (till mig:P) men klantig som jag kan vara så glömde jag ju ta den fast den kostade ändå bara 9 kr. Idag ska vi på min kusins barns kalas det kanske också blir min kusin eller några säger att man ska säga kusinbarn aja iaf så fyller han tre tror jag så då  ska vi typ åka dit vid fyra kanske eller så skulle vi åka till stugan först.
    
        Mammas         &                Min

Vilken ser godast ut?:P
aja hare underbart pussåkram!

Kommentarer
Postat av: Frida

var den där mangoglassen god ? :)

2009-08-11 @ 19:31:08
URL: http://fridasehlin.devote.se
Postat av: Ida

dom såg goda ut måste köpa nån dag <3 hhiih

2009-08-13 @ 17:45:18
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0