tredje inlägget för idag;)

Haha ja som det står på rubriken så är det tredje inlägget för mig idag men jag tänkte bara skriva att jag ska typ snart åka in till vännäsby, vi skulle typ få middag där. Farmor och farfar skulle åka med oss dit så vi far väl kring halv fem tror jag:) så det ska bli trevligt det kanske blir att vi är där två timmar eller nåt sånnt men nu ska jag gå och göra mig i ordning♥

 Här är olle!:) fast det här var förra sommaren nångång så antin gen var han fortfarande ett eller så hade han just fylld två, bilden var lite suddig men den var från min mobilkamera och den är inte precis den bästa men jag kommer säkert att låna pappas mobil ikväll och ta kort;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vet du var klassrummet ligger?

2009-08-09 @ 16:56:37
URL: http://vicksie.blogg.se/
Postat av: Ida

Olle :) hihi

2009-08-10 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0