Tisdag

Bara två dagar kvar till skolan börjar eller det blir ju typ som en, asså gud så det här sommarlovet har gått snabbt!
På lördag så åker vi till sundsvall!:) jag mamma och frida sen så skulle några kompisar till oss följa också så det ska bli roligt. Men vi ska få låna en lägenhet av en annan kompis men det finns bara två rum och en säng:S så vi kommer typ få ligga på luftmadrasser, haha men det går nog bra. Idag så skulle jag kanske hjälpa syrran med att rensa garderoben om hon inte måste jobba men hon skulle ringa när hon vet fast jag måste ta hand om chili också så då om jag ska dit så måste jag tyå gå och det kommer typ att ta 40 minuter :/ aja vi får se jag kan behöva lite träning också ;) inte för att det kanske är så bra träning men iaf. Nu så ska jag gå och klä på mig och ta nåt att äta så hörs vi senare pusshejj!<3

lägger in dagens outfit senare.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hur länge ska du va i Sundsvall?

2009-08-18 @ 17:49:50
URL: http://vicksie.blogg.se/
Postat av: Frida

Förlåt att jag inte ringde tidigare! jag har dåligt samvete nu att jag inte gjorde det :/ Förlåt älskade lillasyster!

2009-08-18 @ 20:13:03
URL: http://fridasehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0