Svar på frågestunden!

ja nu så hade jag tänkt svara på era frågor för jag tror ine att jag kommer få så många mer... ;) aja här har ni svaren.

Fråga 1: Varför är du så söt ?
Haha eh jag vet inte:P men tack desamma till båda som frågade det;)
Fråga 2: favorit färg?
jag har nog ingen speciell favorit färg men korall tycker jag är fint det är typ orange,rosa

Fråga 3: skönaste kläderna?
jag vet faktiskt inte fast det skönaste är ju ändå mjukisbyxor och någon tröja fast det kanske inte alltid är så fint men det är ju skönt;)

Fråga 4: intressen?
ja eftersom att jag inte går i någon sport så äre väl kompisar och så fast kan man kalla det för intresse?:/

Fråga 5: favorit ämne i skolan?
Vi har ju nästan nyss börjat skolan så jag vet som inte riktigt än men jag kan försöka svara på det när jag vet;)

Fråga 6: favoritbok?
jag har inte läst så mycke nu på ett tag men Klass 7b tycker jag är bra fast jag har bara läst tvåan men jag tror inte att dom som hänger ihop så mycke:P

Fråga 7: dagens outfit och bilder oftare
ja jag kan försöka med det:)

Fråga 8: din bästa vän?
Klara hon har jag varit bästis med från sexårs tror jag och Sara och Ida som jag blev bästis med förra året eller asså vi började ju vara mycke med varandra i femman och så men vi började kalla oss LIS i sexan om jag inte minns del:P

Fråga 9: favorit plagg?
jag vet faktiskt inte fast jag tycker om mina nya leggins från bikbok med dragkedjorna tror jag fast jag har nog inget som absolut är mitt favorit

Fråga 10: bästa film?
oj det har jag många men helens små underverk är bra och step up 1an och 2an sen må nga fler:)

Fråga 11: kan du inte börja videoblogga?:D
Haha ja kanske det vi får väl a se!;)

Fråga 12: vilka land har du rest till?
jag har varit i Grekland och Norge jag tänker land som utomlands och det kan jag inte riktigt söga att Norge är:P

Fråga 13: om du måste flytta till någon stad vilken skulle du då välja?
oj det var svårt men det skulle nog bli stockholm eller sundsvall fast egentligen så skulle jag ju vilja bo så nära umeå som möjligt.... aja jag tror nog ändp inte att jag ska flytta inte äön iaf;P

Fråga 14: vilka bloggar läser du?
mina kompisars och kenza,kissie,foki och dom :P

Fråga 15: hur många år är du?
jag är 13år:)

Fråga 16: vad använder du för smink?
jag brukar inte använda smink så ofta fast dom gångerna jag har haft det så har jag bara använt mascara fast jag vert in te riktigt vilken det är:/ eller den är från HM och är svart med en guldkant typ:P


Ja det var dom frågorna och tack till dom som frågade mig:) men nu så ska jag gå och lägga mig godnatt puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0