sundsvall!:D<3

Heeeej nu så har ju jag kommit hem från sundsvall fast jag kom hem igår kväll men å var klockan halv elva typ så jag skriver idag istället. Men iaf så kom vi dit kring halv 12, 12 nåt sånt och då gick vi derekt till lägenheten och den var faktiskt fin fast den var ju inte så stor och köket var hur litet som helst! sen så såg jag och julia att det ´fanns ett sånt här fönster med stor fönsterbräda som man kan sitta på så där satt vi typ hela tiden fast det var ju en bar/resturang nedanför så det var typ det man såg ;) (lägger in bilder sen) annars så gjorde vi inte så mycket eller det man brukar göra, kolla på affärer och sånt så vi började kolla i affärer i sundsvall asså inne i staden på lördagen och sen på söndan så åkte vi ju till IKEA så då gick vi och kollade i Birsta City så ja har hittat lite grejer fast bara en sak på IKEA:P  och annars så har jag ju hittat kläder som jag ska lägga in bilder på nu men ni får se bilder frå när vi var där ikväll eller nån gång. Men här kommer bilderna på det jag har köpt.

 okej nu blev det visst åt fel håll och det kommer nog alla bilder bli asså av kläderna för jag lägger upp dom andra bilderna ikväll eller i morgon. iaf så är det här linnet från Ginatricot 129 kr tror jag

 haha så här orange är verkligen inte tröjan i vergligheten eller den är lite röd orange men  den lyser iaf inte så mycke. den är från HM 49,50 (rea)

 jätte skön kofta från Bikbok 299kr

 vanliga svarta tights fast med dragkedja längst ner. Bikbok 149kr (fast det finns ett par nästan likadana på HM som jag tror var billigare men) iaf så när jag prövade dom här så ville jag ju köpa dom men då fick jag inte det för mamma för hon  sa att det fanns billigare på HM så då gick vi dit men då så fanns det inte i min storlek så jag prövade ´dom här...
(jag kunde inte göra bilden större) men iaf så tyckte jag väl om dom här men det var kanske inte riktigt min stil;P haha ne men jag vet inte, fasst jag tyckte ju om dom ockå så dom kanske hamnar i min garderob snart;)  ja men iaf så var det kläderna men ni får se det jag köpte på ikea när det är klart;)

Seeyyaa<3        Vill tillbaka till sundsvall! och vara dr längre:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0