packar

Nu så håller jag på att packa och jag är snart klar men det blev typ fem väskor för kläderna så jag har inga väskor kvar för att packa alla andra saker :/ eller jo två små men det ryms typ nästan inget i dom eller i ena fick jag plats med lock och platttången, så nu har jag bara en liten kvar men det ska nog få plats annars så får jag väl ta en påse eller nåt:P och har ni tänkt på att det börjar bli mörkare ute på kvällarna? det gillar jag inte ;) men ja vad kan man göra. Jag tycker att den hära ommaren har gått så snabbt tycker inte ni det? det känns som att jag packade upp kläderna och de nyss:S  och det har ju som inte varit det bästa vädret i sommar heller eller det var väl i början och nu i slutet. Så om nio dagar är det bara att vakna och gå till skolan:P men nu så ska jag se en film tror jag eller forsätta packa... ne jag tror jag se en film och packar färdigt i morgon:) hejdå! och godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0