ön

hejhejj nyss så kom jag typ hem från min kära storasyster ;) och hade trevligt eller vi hjälpte hon typ att städa men det var kul iaf och jag passade på att pröva några skor också, dom var riktigt höga så det var lite svårt att gå i dom men Lina fixar allt! haha ne men jag försökte:P men nu så ska jag nog gå och göra i ordning mig för sängen så det kommer typ ta en halvtimme sen så kommer det säkert ta lång tid innan jag somnar:) aja men det var väl bara det få se om jag hinner snabbt skriva ett inlägg innan jag far i morgon. och juste det blir visst att vi åker till sundsvall på fredag kväll istället för på lördag ajja nu så är jag klar pussshejj;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0