nydala

tjosan! nu så har jag varit hemma ett tag men iaf så idag var vi ju i nydala (kärleksviken;P) och hade olika aktiviteter, vi var 3 grupper i varje klass så det blev som 6 grupper sammanlagt. Jag var med filip,patricia,jesper,benn,elon,tony tror jag. den första aktiviteten var typ en tipsrunda (jag kunde typ ingen men) sen efter det så var det att man skulle stå på ett träd alltså ett som låg på marken och den så snurrades och så;) men det gick inte så bra för oss, sen så var det nån matte grej sen att man typ skulle göra nåt av pinnar som har med skolan att göra, vi gjorde en bänk men det såg verkligen inte ut som det och det var typ bara jag och jesper som gjorde:P sen så var det en till grej men den vet jag inte om vi gjorde eller inte jag iaf. men nu så ska jag gå men jag tänkte lägga upp en videblogg på en bloggre men jag lägger upp den en annan dag för det funkade typ inte;P juste jag glömde säga att sista aktiviten var att man skulle bygga det högsta pinntornet? haha ne men jag kommer inte på vad man kan kalla det ja iaf så när vi skulle börja så gick benn typ medengång och hämtade ett långt och högt! träd eller det var inte några små kvistar så det var typ bara stammen eller vad det nu heter och ja ba va?! hur ska den där kunna stå jag sa det ju inte med en gång men man kan ju fundera hur han tänkte då;) hursomhelst så bärde vi den till platsen vi skulle he upp den och den var endå ganska tung inte för att jag kanske bärde så mycke men... iaf (skriver typ iaf hela tiden) så kom näsatn alla och ba men den där kommer ju aldrig kunna stå och tänk om den ramlar och nån får den i huvet eller nåt och det är ju iochförsig sant. men vi eller dom forsatte och försökte göra så att den skulle stå och dom hämtade stenar och allt men det fanns ju inga stora stenar där så det gick ju inte så bra och jag typ stog och höll i den och va rädd att den skulle ramla över mig:P men den gjorde ju inte det som tur var och sen så började jag typ skratta ingen aning varför men jag kan börja skratta åt det minst roliga fast vi var ju lite dumma;) aja men sen så bestämde vi oss för att he ner den igen så vi hedde ner den i vattnet och de ba spruta vatten haha och det var väl inte så smart för vi skulle ju få dra upp den sen igen fast jocke hjorde de:) oj nu blev det här ett långt inlägg och jag är inte så bra på att förklara men jag försökte:) ni kanske inte ens orkar läsa det menmen... nu så ska jag gå seyyaa. Åker ju till Sundsvall ikväll också så jag kommer inte att kunna skriva några inlägg.



 två bilder från kärleksviken eller inte från idag men det är där iaf och jag har inte tagit bilderna men det kanske ni förstår:P

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jaså, du har varit där? Typ första gången för mig. Långt inlägg :)

Så du bara vet: Vi börjar 8:20, glöm bara inte idrotten på eftermiddagen :P

2009-08-21 @ 18:42:20
URL: http://vicksie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0