läxa,läxa och ännu mer läxa...

ja som jag skrev på rubriken så har jag läxa, Engelska till på fredag, Spanska till på torsdag och SO prov till på torsdag asså vem ger eleverna et prov typ andra (riktiga asså skolarbeten) dagen också har man två dagar på sig!:O jag kommer inte klara det men det måste ändå göras så jag får lov att sätta mig med papper och penna och börja träna så jag kommer nog inte skriva på ett tag men nästa gång jag skriver så hoppas jag att pappa har kommit hem så han får hjälpa mig att lägga in bilderna från sundsvall:) aja n så måste jag gå och träna pussssssss


Kommentarer
Postat av: Ida

Kan inte vi nån dag typ ha fråge stund samtidigt :) hihi ! asså på bloggen dårå?

2009-08-25 @ 18:39:08
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0