Klara:)

Tjosan nu så har jag kommit hem från amanda fast det gjorde jag typ kl 2 men jag orkade inte skriva då:P vi hade faktiskt rätt så roligt:) inte för att jag trodde att det skulle bli tråkigt men... iaf så imorgon så kommer Klara hit! yippie, haha jag har saknat henne ruskigt mycke alltså har inte träffat hon sen typ skolan tror inte det iaf så nu så ska hon komma men det blir typ bara tre dagar så jag kankse inte kommer skriva så mycke då eller vi får väl se jag kanske lägger in en bild eller två vi får se men nu så ska jag göra nåt annat seeyyaa<3
 hehe en gammal bild på hos två det var typ i sexårs:) jag är den till höger mot cyklarna alltså:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0