Its raining men...

heej ja som ni kanske förstår på rubriken så regnar det här och inte så lite heller:P iaf så var jag ju med sara igår och jag sov hos henne så det var därför jag inte kunde skriva nåt igår men nu så är jag hemma eller det är för pappa är i vännäs och hämtar en diskmaskin så då skulle jag hem och gå ut med chili men nu ska jag göra nåt annat, kolla bloggar eller nåt;) hejdåå!









Bild1: chili i sommar;)
Bild2: Det var när hon var valp det var nog nästan i början när vi hade fått hon:)
Bild3: i fjällen koncentrerad (stavning) på bollen:P
Bild4: hos mormor och morfar

Nu fick ni se några bilder på chili iaf men nu får hare så gött!<3

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hur gammal är Chili nu?

2009-08-17 @ 16:38:48
URL: http://vicksie.blogg.se/
Postat av: V

Stor hund!

2009-08-17 @ 17:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0