hellsangels

nu så hade jag tänkt att lägga in lite mer bilder också kom jag på nyss att jag hade glömt att berätta att vi såg dom i hellsangels eller iaf några (det är ett motorcykelgäng typ) men jag hann inte ta kort på dom fast linn tog en bild fast dom åkte så himla snabbt och det varganska många också aja nu så kommer några mer bilder iaf:)

 haha ja juste den här tjuren eller vad det nu är, hängde uppe på väggen inne i resturangen vi åt på som heter Stek huset:P  

en jättefin fontän typ som rykte man ser kanske inte det eller jo lite i kanten där iaf så var den jättefin;)



frida prövade en kofta:)♥

ikea



oj den där blev suddig aja Birsta city iaf nu så har jag typ inga mer bilder eller jo det har jag men alla dom är inte så fina:P fast jag kanske lägger in dom då och då vi får se heeejjjdååå:D

hells angels (inte bilden som linn tog)

jag var typ rädd för dom eller jag vet ju inte ens om dom är farliga men... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0