Hejsan!

Idag så har jag följt med elisabeet och roger (min faster och farbror) in till stan, dom skulle köpa någon färg till deras hs som dom just har köpt och när dom hade gjort det så for vi på några andra affärer också sen så hämtade vi stina och olle på dagis så dert är därför jag inte har kunnat skriva.snart så börjar ju skolan också, ja det kanske inte är så att man längtar jätte mycke men det ska ju bli kul och träffa alla:) Ja snart så ska ju jag åka till sundsvall eller det blir typ första helgen när skolan har börjat och sen typ i maj nån gång å blir det att vi åker till stockholm:) så nu så håller jag på att spara lite pengar;P men vi höres pusss<3
den här klänningen tyckte jag var lite söt:P fast det kanske va lite för ljusa färger eller vad tycker ni?:)

det här är ju likadan klänning som jag hade lagt in i det här inlägget där jag hade lagt in lite olika kläder som jag ville ha fast då var det en annan färg men jag tycker dom är fina och dom verkar sköna:)
den här tycker jag också såg skön ut men jag minns inte vilken affär den var från:/


Kommentarer
Postat av: Viktoria

"Den här tycker jag också såg skön ut men jag minns inte vilken affär den var från:/"

Bra minne du har! Haha...

Upptäckte 5 minuter efter jag skickade iväg SMS:et igår kväll att jag hade stavat fel. Hade på T9 och sen blev det typ fel ord. Det skulle stå "borsta tänderna" -om du upptäckte nått fel alltså.

Kram!

2009-08-10 @ 16:36:15
URL: http://vicksie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0