hejsan hoppsan

förlåt för att jag inte har skrivit idag men jag och frida åkte ner till strömpilen och kolla lite grejer:) och sen så har jag städat rummet och mormor och morfar har varit här men nu så är morfar och pappa ute med chili och mormor vilar så att jag passar på att skriva ett kort inlägg då;) och på onsdag ska jag klippa mig men jag har inte bestämt hur än, så snälla hjälp mig! men jag kanske ska klippa mig som jag gjorde förut uppklipt asså men vi får se man kan ju fråga där också vad dom tror jag skulle passa i eller nåt:P men ni får gärna komma med försla.  men nu så ska jag gå ut till pappa och morfar tror jag så ni får are så bra så, jag skriver kanske i kväll eller så blire i morgon pussssss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0