headline

Hejhej idag så va ju jag och klippte mig, hon klippte inte så mycket på längden eller asså där bak men hon klippte iaf lite uppklippt det kanske kommer en bild sen, men jag blev nöjd:) (klippningen asså) jag pratade med frida nyss och hon villle att jag skulle lägga in en så vi får se hur jag gör. Men iaf så efter jag hade klippt mig så var jag med sara och wilma men vi hann inte var a med varann så länge för båda hade träning. oc h nu så vet jag inte vad jag ska göra faktiskt kanske se på tv eller kolla bloggar som vanligt;) Och imorgon så börjar skolan det ska ju bli trevligt eller kanske inte själva skolan men att träffa alla och så (det kanske jag har skrivit  redan men) aja nu så ska jag väl ta en bild och lägga in så ni får hare bäst!:) <3

 vad tycks?;P haha man ser kanske inte så bra men...

såhär var det innan, fast där hade jag inte lika platt hår, hon plattade det ju där som ni kanske ser på den översta bilden:)


Kommentarer
Postat av: Vickan

Vem klippte dig? Och var klippte du dig?

Ses på skolan!!!

2009-08-19 @ 16:31:13
URL: http://vicksie.blogg.se/
Postat av: Vickan igen

Läste först nu rubriken, Headline alltså. När var du där? Jag var där runt 10:00.

2009-08-19 @ 16:33:26
URL: http://vicksie.blogg.se/
Postat av: V

Haha, vi missade visst varann. Jag gick typ därifrån ca 10:20 eller nått. haha...!

2009-08-19 @ 19:42:49
URL: http://vicksie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0