första skoldan!

hallojsan nu s¨har jag kommit hem från skolan fast jag har varit hemma ett tag men då orkade jag inte skriva;) Men hursomhelst så gick det ju ändå bra, vi gjorde inte så mycke men... a vi fick veta vilket skåp vi skulle ha och såklart  så fick jag ett som är nere:/ inte det roligaste att man typ måste sätta sig varje gång man ska hämta sina saker menmen det går nog bra. Imorgon skulle vi typ till nydala óch bada och göra några aktiviteter tror jag men jag har inte bestämt om jag ska bada än men vi får se. Och igår när jag och mamma var hos frida så fick jag 6 halsdukar av hon och en mössa så jag har prövat alla dom nu kasnek lägger in några bilder fast det kanske inte är så kul och kolla på halsdukar men det var ju typ ett tag sen jag la in bilder nu så jag lägger bara in dom:) aja vi hööörrsss!<33 ne men det blev inte att jag lägger in nåhgra bilder jag kan lägga in nån bild sen.

Kommentarer
Postat av: V

:)



Vad ska du ha med dig imorgon?

2009-08-20 @ 16:48:35
Postat av: Ida

löweyaah

2009-08-20 @ 21:23:28
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0