bilder från sundsvall!!<3

nu så ska jag lägga in några bilder från sundsvall men jag vet inte om jag kan lägga in alla för det är typ 30 st det är inte så många men det kommer ta sån plats så jag lägger bara in några nu sen så lägger jag in mer i morgon:)

 utsikten från fönstret ;) 


 här är det igen, och seer ni dom där vita sakerna på golvet? det var typ cigarettpaket som alla hade slängt det var fullt med sånt där varje kväll typ

såhär såg lägenheterna ut iaf på utsidan, fast det här är som mittemot men dom såg typ likadana ut:)

haha ja där låg vi typ hela tiden och där hade vi typ gått dit medengång vi hade vaknat;P

jullan again! och regniga sundsvall bakom;)



snyggingarna inne i stadium, haha:P

vi fikade i ett jätte fint cafe, det var typ ute fast ändå inte eller asså dom hade som byggt tak mellan husen så att det blev som att det var inne iaf så var det jätte fint, jag kanske har en bild som man ser taket... aja jag kan inte lägga in några mer bilder nu typ för datorn börjar hacka men jag lägger in mer i morgon och då kanske det blir roligare bilder för nu så fick ni ju typ bara se us och sånt iaf så hörs vi seeeyyyyaaa<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Söta du

2009-08-27 @ 15:06:46
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0